maandag 4 juni 2018

Minister op bezoek

Arie Slob, minister voor Basis en Voortgezet Onderwijs en Media, was vanmorgen op werkbezoek bij de directie van het Samenwerkingsverband VO Deventer (SWV) en Etty Hillesum Lyceum. Aanleiding was de start van de landelijke week jeugdige ‘Thuiszitters’. Een geanimeerd, openhartig en constructief waardevol werkbezoek werd het. Klik hier voor het volledige verslag van deze bijeenkomst.

Arie Slob1

Op bovenstaande foto: de minister en zijn voorlichtster begroeten Marc van Rooden (directeur Samenwerkingsverband VO Deventer) en Vincent Assink (voorzitter centrale directie Etty Hillesum Lyceum en voorzitter bestuur Samenwerkingsverband VO Deventer).

Arie Slob2

v.l.n.r: Marc van Rooden (directeur Samenwerkingsverband VO Deventer), Vincent Assink (voorzitter centrale directie Etty Hillesum Lyceum en voorzitter bestuur Samenwerkingsverband VO Deventer), Froukje K. (moeder van een leerling met extra ondersteuning), Arie Slob (minister voor Basis en Voortgezet Onderwijs en Media) en Aïscha Trokasti (directeur Bureau Onderwijsconsulenten).